Voor al jouw tekst-, taal- en schrijfstruggles

Hoe kan ik jou helpen om jezelf als (t)ex(t)pert
te profileren?

Kennismaken onder het genot van tekst

Overweeg jij om je aan te melden voor mijn Expert- of Texpert Traject? Dan leer ik je graag eerst een beetje kennen. Ik ben benieuwd naar waarom jij mee wil doen, zodat ik kan kijken of mijn aanbod ook echt is wat je zoekt. Jij kunt tijdens een Text Talk al je vragen stellen, mij wat beter leren kennen en daarna beslis je pas of deelname aan één van de trajecten bij je past. Een Text Talk is dus geheel vrijblijvend.

Tijdens een Text Talk duik ik graag jouw uitdagingen in; waar loop je tegenaan op het gebied van tekst, taal, schrijven, communicatie, marketing en jouw profilering? We nemen je huidige opdrachten, je aanbod, je dromen en je doelen door. Om vervolgens te bekijken of en zo ja, hoe tekst je kan helpen deze laatste twee te behalen.

Voor wie is een Text Talk interessant?

Een Tekst-Talk is interessant voor ambitieuze ondernemers en schrijvers die zichzelf serieus nemen. Professionals die snappen dat zij eerst naar binnen moeten keren om te onderzoek welke verhalen zij zichzelf vertellen, om daarna via kloppende en inspirerende taal naar buiten te kunnen treden. Maar bij wie dat proces nu ergens stagneert. Dus:

  • Heb jij als ondernemer moeite om woorden te geven aan je eigen verhaal?
  • Lukt het je als expert binnen jouw vakgebied maar niet om je eigen expertise in woorden te vangen?
  • Krijg je jouw visie op je vak niet helder verwoord? Of denk je dat je geen visie hebt? (Geloof me; die heb je wel. Je hebt alleen hulp nodig bij het vinden ervan).
  • Weet je nog steeds geen strak antwoord te formuleren op de vraag ‘wat doe jij nu eigenlijk’? (En vind je dat enorm frustrerend, want hierdoor zien potentiële klanten niet wat je voor hen kunt betekenen).
  • Werk jij jezelf als schrijver een slag in de rondte terwijl je voelt en weet dat je jezelf hiermee te kort doet?
  • Wil je jouw Schrijfbusiness voor jou laten werken, maar weet je niet hoe je daar komt?
  • Zit er te veel kennis in je hoofd en staat te weinig daarvan duidelijk op papier, waardoor je deze kennis niet kunt gebruiken in jouw profilering als expert?
  • Word jij door je klanten (en door jezelf?) niet op waarde geschat?
  • Is het tijd voor dat e-book, die nieuwe website, een professionele blog of een goed geschreven weggever? En wil je daarvoor de inhoud in duiken?

Dan is een Text Talk honderd procent interessant voor jou!

Wat houdt een Text Talk in?

Tijdens een Text Talk stel ik jou de juiste vragen. Daardoor leer je:

  • Welke krachten van jouw verhaal & visie je nu nog laat liggen.
  • Waarmee je momenteel onduidelijkheid creëert in je positionering en hoe je dat kunt voorkomen (quick fixes).
  • Hoe potentiële klanten jouw verhaal & visie ervaren en waarom dit wel/niet wenselijk is voor je business.
  • Wat er nodig is om jezelf te profileren als de (t)ex(t)pert die je bent.
  • Waar jouw kracht als (t)ex(t)pert ligt.
  • Hoe je jouw kracht benut om je aanbod simpeler – en dus toegankelijker – te maken.
  • Welke stappen je nu al kunt zetten in het professionaliseren van je profilering.

Een Text Talk is geheel vrijblijvend. We kijken aan het einde van het gesprek of één van mijn trajecten bij jou past. Is dat zo? Dan gaan we samen aan de slag! Is dat niet zo? Dan vervolg jij met een berg extra kennis jouw weg.

Waarom wil je dit?

De afgelopen jaren werkte ik samen met CEO’s, (marketing- & communicatie-) managers, ondernemers, coaches en thought leaders. Om iedere keer weer het volgende te ontdekken: je organisatie next level krijgen of je eigen onderneming laten groeien lukt alleen vanuit de inhoud. Vanuit een sterke, oprechte basis. Jouw unieke basis die begint bij jouw expertise, verhaal & visie.

Door dit helder te hebben en helder te kunnen verwoorden – in welke vorm dan ook – creëer je focus, zelfvertrouwen en neem je jouw (t)ex(t)pert-rol voortaan in vanuit zelfvertrouwen en eigenheid. Je creëert zichtbaarheid dankzij een sterke positionering.

Helaas kan ik niet iedereen helpen.
Ik help je wanneer je:

Minimaal bekend bent met de basisvaardigheden van marketing en sales.

Bereid bent om te investeren in de groei van jezelf, je organisatie of bedrijf.

Positief bent ingesteld en het lef hebt om te (blijven) leren over jezelf.

Aanmelden

Als je de vragen hieronder zo goed mogelijk beantwoord, krijg ik een zo volledig mogelijk beeld om me voor te bereiden. Na je aanmelding, hoor je zo snel van mij wanneer we een Tekst-Talk kunnen plannen. Het lijkt me leuk om je te leren kennen!