In-company training

Ik inspireer jou en je collega’s om tekst voortaan de aandacht te geven die het verdient. Jullie weten daarna welke aspecten belangrijk zijn bij welke tekstvorm en bereiken vervolgens meer resultaat met minder moeite.

 

 

Ik heb een leuke, leerzame training gehad van Rachel. Erg interactief waardoor iedereen actief meedeed. Een nuttige training omdat ik hierdoor besef waar op te letten tijdens het schrijven. Rachel bracht het luchtig en wist waar ze het over had. Ze gaf goede voorbeelden en dacht met de groep mee.” – Stefan Garcia

“Rachel gaat in haar training zo helder en to-the-point te werk, dat je in een mum van tijd zelf aan de slag kunt. En het ‘technisch’ ook nog begrijpt. In de training kwam precies datgene aan bod waar we behoefte aan hadden. Een absolute aanrader!” –Sandra van de Ven – Marketing & communicatiemanager Lindenberg Huis voor de Kunsten.

De afgelopen jaren gaf ik in-company trainingen aan CEO’s, ondernemers, (marketing- & communicatie-) managers, afdelingshoofden, coaches en thought leaders. Allemaal begrepen zij dat krachtige copy & content onmisbaar is voor een heldere positionering. Welk behoefte ligt er wat dat betreft in jouw organisatie of onderneming? Ik ga graag met je in gesprek om te kijken hoe ik hierbij kan helpen.

Of we nu besluiten om te gaan werken aan kort en bondig formuleren, storytelling, helder structureren of het schrijven van duidelijke webteksten; ik inspireer jullie om teksten voortaan de aandacht te geven die ze verdienen. Daarna verwoordt dat wát je schrijft waanzinnig goed wat jij bedoelt. Zo maken we jullie teksten multi-inzetbaar op een manier die geen afbreuk doet aan de waarde.

Ik leer je hoe je de tijdswinst die dit oplevert voor elkaar krijgt. Je stopt met het maken van warrige ééndagscontent en start met het creëren van meer zichtbaarheid voor jouw merk of bedrijf.

Tijdens een in-company training:

In al mijn in-company trainingen, workshops en coaching besteed ik aandacht aan tekst en context. Want ik geloof dat een goed geschreven tekst waardeloos is als je de context niet op orde hebt.

Een in-company training geef ik niet aan ieder bedrijf:

  • Ik train organisaties die ambitie hebben, niet vooral moeite.
  • Naast winst boeken heeft ook het welzijn van de wereld de aandacht van jullie onderneming of organisatie.
  • Jullie zijn bereid om te investeren in de groei van jullie bedrijf.

Offline

Nijmegen

online

@schrijfsoda