Interim

Copywriter & Contentmarketeer

Tekstschrijver – Copywriter – Contentmaker

Wanneer je geen training wilt volgen, maar wel heldere, toegankelijke teksten wilt, ben je hier op de juiste plek. Voor duurzame, innovatieve organisaties laat ik mijn toetsenbord nog steeds graag rammelen. Al jouw (online) communicatie kunnen we samen oppakken. Ik schrijf wat jij niet wilt of kunt

Ik doe veel meer dan ‘tekstjes schrijven’ en ga altijd een langdurige en duurzame samenwerking met mijn klanten aan. Daarin heb ik kennis van tekst en context. Ik denk dan ook altijd over beide mee. Omdat we op die manier samen tot betekenisvolle resultaten komen; dat bereiken we niet in één week en ook niet met één tekst.

De afgelopen tien jaar schreef ik duizenden teksten: van wervende webteksten tot diepgaande white- papers. En van blogs over employer branding of verslaglegging van inspirerende (politieke) bijeenkomsten tot bedrijfsmagazines die voor betrokkenheid zorgen.  

 

Tijdens onze samenwerking blijven jij en je collega’s de inhoudelijke experts, de thought leaders. Ik ben degene die jullie expertise, verhaal, werkwijze en visie toegankelijk verwoord.

Ben je op zoek naar een vaardige copywriter voor een snelle, kleine klus? Laat het me dan ook weten. Uit mijn netwerk van (deels via stage of training door mijzelf opgeleide) schrijvers, vind ik iemand die bij je past. 

 

“Woorden zijn daden.”

  • Praktisch
  • IQ en EQ
  • Oog voor tekst & context
  • Oog voor detail

Mijn verhaal

Ik wil mijn schrijftalent, kennis en ervaring gebruiken om  bewuste, betekenisvolle ondernemers en organisaties te inspireren en motiveren om bewuster met hun teksten om te gaan. Zodat we jullie verhalen en belangrijke kennis kunnen gaan delen waardoor jullie zichtbaar worden via expertise en eigenheid.

Na zelf bijna tien jaar lang duizenden en duizenden teksten te hebben geschreven ontdekte ik – na veel wandelen en brainstormborrels – dat ik mijn schrijftalent niet langer alleen maar wilde inzetten om geld te verdienen, voor mezelf of voor opdrachtgevers. Ik wilde het gebruiken om  anderen te inspireren en motiveren om bewuster met hun teksten om te gaan. Zodat zij deze voortaan kunnen gebruiken om hun expertstatus te claimen.

Om activiste of innovatieve productontwikkelaar te worden, heb ik niet de juiste eigenschappen. Andere schrijvers en ambitieuze ondernemers  helpen om hun expertise, methodiek, verhaal en visie helder te verwoorden, kan ik wel. 

 

Dus besloot ik ‘nee’ te zeggen tegen opdrachten die niet meer bij me pasten. Zodat ik ‘ja’ kon zeggen tegen alle uitdagende schrijfklussen waarmee innovatieve opdrachtgevers bij mij kwamen.

contact

rachel@rachelfelix.nl

online

@schrijfsoda