Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
74

Als je weet voor wie je schrijft, schrijf je een stuk gerichter. Je weet dan immers waar je lezer behoefte aan heeft. Schrijven met jouw lezer in gedachten, zorgt voor meer focus en beter resultaat. En toch ga je tijdens het schrijven afdwalen omdat je ook maar mens bent. Door goed te weten wie jouw lezer is en waar zijn behoefte ligt, schrap je echter veel eenvoudiger alle informatie die niet aansluit bij de verwachting, de vraag, het kennisniveau of de informatiebehoefte van je lezer.

Wat ga je leren?

In deze training:

  • Leer je jouw lezer, zijn wensen en verwachtingen kennen.
  • Gaan we voorkomen dat jij in de valkuil van zendergericht schrijven valt.
  • Verdiep je je in de reis die jouw lezer door je merk maakt.
  • Zet je de bril van jouw lezer op: wat ziet hij als hij jouw tekst leest?

Deze training bestaat uit drie lessen. In iedere les krijg je theorie, tips en maak je een quiz. In deze training maak je een persona die we – samen met alles wat verder besproken moet worden – tijdens onze feedbacksessie van deze week doornemen.

Laten we ervoor gaan zorgen dat jij straks weet voor wie je schrijft zodat je daarop aansluit met je content.