Contentheld
Contentstrateeg
Tussen dat wat in jouw hoofd zit en het verhaal dat uiteindelijk bij je (potentiële) klanten of medewerkers terechtkomt, zit vaak een wereld van verschil. Er gaat veel ‘verloren in woorden’. Zo zonde!
Want daardoor weten potentiële en bestaande klanten of medewerkers niet precies wat jij doet; ze zien niet welke kennis je allemaal in huis hebt, ze begrijpen je aanbod niet, kunnen je expertise niet op waarde schatten of het ontgaat ze hoe leuk jij als mens toch echt wel bent! Je wordt daardoor niet volledig op waarde geschat en kunt niet de partner zijn die je in samenwerkingen wilt zijn. Terwijl je zelf de hele tijd ook wel voelt dat je profilering niet is wat ‘is kan zijn. Grrrr, frustrerend!
Het gevolg? Meer van hetzelfde. Geen groei. Niet in de kwaliteit van opdrachten, niet in de impact die je maakt en ook niet in de kwantiteit van aanvragen of sollicitaties bij je bedrijf.
Dat moet anders. En daar zijn copy & content enorm krachtige tools voor. Mits je ze slim inzet. Laat ik daar als contentstrateeg en contentcreator nou álles (bijna alles) vanaf weten. Terwijl ik jouw dromen, ambities en uitdagingen als pionier in het vrouwenwerk of vrouwvriendelijk werken ook nog eens volledig begrijp.
Jij als expert
Wat jij aanbiedt, verdient het om gezien, geliefd en gebruikt te worden. Daar doe jij immers je werk als pionier in vrouwenwerk of vrouwvriendelijk werken (holistisch, cyclisch, verbindend) voor. Je wil dat jouw (potentiële) klanten en medewerkers zien wat je voor hen kunt betekenen, toch? Logisch.
Wat we daarom samen gaan doen, is jou en je bedrijf of merk positioneren als expert, als thought leader, als kennisleider, als autoriteit of gewoon als heel-veel-van-jouw-onderwerp-wetend-en-ook-nog-prettig persoon binnen de markt.
Oftewel; we ontwikkelen een persoonlijke contentstrategie om jouw verhaal en kennis te delen. Want kennis is kracht; voor jou en voor je klanten. Terwijl storytelling ervoor zorgt dat mensen je in hun hart kunnen sluiten. Als gedreven contentstrateeg en -creator zorg ik ervoor dat jij voortaan content creëert die mensen raakt én converteert naar klanten. Vanuit jouw unieke waarde en jouw eigenwijze kracht.

Contentstrategie
Zo werkt het opstellen van een persoonlijke, doeltreffende contentstrategie:
Jouw Business & Aanbod
Jouw business of businessidee, de dromen die daarmee samenhangen, je wensen, de uitdagingen en struggles; we brengen ze allemaal in kaart. Vervolgens duiken we je aanbod en klantreis in. Kloppen deze? Met deze basis op orde bouwen we verder.
Jouw Expertise (visie)
Wedden dat jij veel meer weet, kent, kunt, doet dan je nu denkt of laat zien? Samen verwoorden we hoe jij vanuit jouw expertise waarde toevoegt aan je (potentiële) klanten en medewerkers. Weg met valse bescheidenheid! Nu kun je doeltreffende kenniscontent gaan maken en delen.
Jouw Persoonlijke verhaal (missie)
Op basis van jouw unieke verhaal over wie je bent en waarom je doet wat je doet, ontvouwt zich jouw merkverhaal of brand story. Met dit helder verwoord, kun je content gaan delen die persoonlijk en waardevol is voor je (potentiële) klanten en medewerkers.
Waar jij staat, bepaalt welke en hoe we iedere stap aanpakken. In een vrijblijvende Copy & Content Krachtsessie bekijken we welke kansen op het gebied van copy en content voor jou voor het oprapen liggen. Uiteraard geef ik je ook advies over hoe je hier vervolgens mee aan de slag kunt, met of zonder mijn hulp:
De Content Fanclub

‘Je gaat in een razend tempo de diepte in en weer dóór waardoor je vol motivatie zit om door te gaan met het ontwikkelen van je bedrijf. Rachel ziet de potentie en ambitie, soms door een waas van onzekerheden of uitdagingen heen.’
Linda Schlief – Inclusieve Tekstschrijver

‘Ik waardeer het dat Rachel altijd goed meedenkt en daardoor het concept echt weer een stap verder brengt. Ik werk graag met haar samen en ben blij dat ze haar expertise iedere keer weer wil inzetten.’
Irene Poppe – People Excellence

‘De persoonlijke sessies met Rachel vond ik ontzettend waardevol. Ik kon al mijn vragen stellen en heb grote stappen kunnen zetten door Rachel’s advies en feedback. Ik ben mezelf onder andere krachtiger gaan positioneren. Laat maar zien wat je allemaal kan en op welke unieke manier je dit inzet.’
Nanda van Aalst – Purpose Coach
Copy & Content Krachtsessie
Zullen we gewoon eens samen kijken naar wat er nu nodig is? Tijdens een Copy & Content Krachtsessie nemen we je huidige copy, content en alles wat daarmee samenhangt onder de loep. We bespreken je wensen en ik praat je bij over de mogelijkheden; hoe kun jij de kracht van persoonlijke, uitgesproken copy & content slimmer benutten?

