Jouw SEO

Jouw SEO

Google rangschikt pagina’s volgens verschillende (deels geheime) algoritmes. Met deze algoritmes bepaalt Google welke pagina’s het beste antwoord geven op de vragen van de zoeker. Richt je qua SEO dus niet zozeer op het verwerken van zoekwoorden, maar veel meer op het...
Jouw SEO

Jouw Boodschap

Kom jij al schrijvende tot de kern? Foei! Dat betekent namelijk dat je vooraf niet goed hebt nagedacht over de boodschap van je tekst. Erg fout bezig want op die manier val je je lezer lastig met jouw denkproces dat hij moet zien te ontrafelen. Terwijl hij je minder...
Jouw SEO

Jij & De Reis van je Klant

Voorkom dat je tekst uitmondt in de gevreesde braindump die voor niemand anders behalve jouwzelf te volgen is. Dat doe je door vooraf na te denken over je doel; wat wil je bereiken met je tekst? Daarnaast is er ook nog de lezer met zijn behoefte; sluit jouw doel daar...
Jouw SEO

Jouw Lezer

Als je weet voor wie je schrijft, schrijf je een stuk gerichter. Je weet dan immers waar je lezer behoefte aan heeft. Schrijven met jouw lezer in gedachten, zorgt voor meer focus en beter resultaat. En toch ga je tijdens het schrijven afdwalen omdat je ook maar mens...